Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Ką tu mėgsti? O ką tu? o tu?

10/10/2014 07:02

 

Kartais sugebu paklausti barmeno ar pardavėjos, kokią jie rekomenduotų arbatą ar sausainius, ar kitą produktą. Ir pastebėk, kad tikrai ne visada gauni norimą rezultatą. Kartais pasiūlo įsigyti produktą, kurio tu net nenori ragauti, jausdamas tau nemalonų kvapą, o tuo tarpu, pasiūliusiam žmogui tai vienas iš delikatesų.

Man patinka mano batai, o tau ne?

Man patinka mano stilius, o tau ne?

Man patinka mano gyvenimas, o tau ne?

Man patinka mano automobilis, o tau ne?

Man patinka mano mintys, o tau ne?

Tu galvoji, kad aš blogai gyvenu, bet aš galvoju, kad esu laimingas.

Nesiūlyk man to, kas tau patinka, nes man tai nebūtinai tinka.

Ir čia yra maža problema. Eidami per gyvenimą, mes atrandame įvairiausių nuostabių dalykų – organizacijų, seminarų, mokymų, knygų, straipsnių, kavinių, patiekalų – ir  Norėdami tik gero, pradedame siūlyti savo draugams, giminėms – visam pasauliui, tai kas patinka mums. O bėda, kad kiti dažnai gali nesuprasti tavo skonio, tavo pasirinkimo. Bėda, kad kitam net nereikia tavo siūlymo ir pagalbos. Jis nenori tavo nuomonės. Nenori ir nekišk – visiems geriau bus –

„pasilaikyk savo mėgiamus sausainius sau“. 

 

Nesiūlyk seminarų, knygų, organizacijų kitam, tik dėl to, kad tau tai padėjo ar veikia. Kitam tai gali būti visai kitaip ir tavęs nesupras. Nesiūlyk savo web konsultanto, nes nereiškia, kad kitam jis taip pat padarys gerai, kaip tau.. Nesiūlyk savo servizo darbuotojo, nes gal jis kitam blogai padarys..Nerizikuok šioje vietoje ir leisk žmogui pačiam surasti savo kelią ir priemones.. Kelių yra daug ir jei reikės, tikrai ateis pas ieškantį sprendimo. Ir niekad nežinosi per kokį kanalą.

Atsipalaiduok ir turėk informaciją savyje. Dirbk su savo žiniomis, kurias gauni iš seminarų ir tt. Ir jei tai veikia mėgaukis, o tavo draugas tegu tiki savo „dievu“, tegu randa, ką jam reikia rasti...

Mėgaukis atsakingas ir maistu ir žinių nektaru.

—————

Back