Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Klausimai sau (wow)

07/09/2014 10:28

Radau nuostabius klausimus sau:) (atsakyk)

Tai tikrai gali padėti priartėti prie tavo sėkmės.

 

Kodėl svarbu uždavinėti sau klausimus?

Nes esant tam tikrai situacijai, jie gali pakreipti tavo sprendimą, o kaip žinia:

Sprendimas -> Veiksmas -> Rezultatas. (t.y. tavo gyvenimas)

Tai, kas tu esi dabar, yra tavo praėjusių sprendimų ir veiksmų rezultatas.

 

 

Klausimai:

- Jei ne dabar, tai kada?
- Ką daryčiau kitaip, jei žinočiau, kad manęs niekas neteis?
- Ką įsimintino nuveikiau pastaruoju metu?
- Ką veikdamas (-a) pamirštu, kad egzistuoja laikas?
- Jei turėčiau kažką mokyti, kas per žmonės tai būtų?
- Laikas ar pinigai?
- Kas jei ne aš, kada jei ne šiandien?
- Su kuo daugiausiai palaikau ryšį, kodėl?
- Ko aš vengiu?
- Ar tai, ką dariau šiandien, priartino mane prie to, kur aš noriu būti rytoj?
- Ką vertingo šiandien išmokau? Ką galiu atlikti geriau?
- Jei nuo rytojaus į tavo sąskaitą įkrenta po 1 milijoną eurų, ką veiktum?
- Kur aš noriu būti?
- Ar tai viskas, ką aš galiu?

Išsirašyk tai, kas tau atrodo svarbu ir pabandyk pratestuoti. Rezultatas stulbinamas 

—————

Back