Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Kas yra laimingas žmogus?

30/11/2009 09:55

Kas yra laimingas žmogus?

Tapo labai populiaru siekti laimės. Žmonės gyvena ir daugelio iš jų pagrindinis tikslas - būti ar tapti laimingu. Įsiklausykite būti laimingu žmogumi. Ar ne tiesa, kad mes esame laimingi ir sukurti laimei? Aš esu sukurtas optimizmui, teigiamam požiūriui ir šių savybių perdavimui kitam. Noriu ne tik būti laimimingu (tokiu save laikau), bet noriu persmelkti šiuo jausmu ir aplinkinius - įkvėpti, motyvuoti, pagirti esant reikalui. Gera būti laimingu:)

labai patiko citata: "Yra tik du būdai kaip gyventi. Vienas - galvoti, jog stebuklų nebūna. Kitas – galvoti, jog viskas yra stebuklas. Albertas Einšteinas". Čia lygiai tas pats, kad gali būti nelaimingas ir siekti laimės, ir gali būti laimingas jau dabar. Ir vis dėl to, ko reikia, kad būtum laimingas, patenkintas savimi?

Gal reikia turėti specialų sąrašą atlinktų darbų, veiksmų, įsigytų daiktų, kuriame sudėliojus pliusukus, taptume laimingais? Tikrai nemanau. Ne veltui sakoma, kad kiekvienas yra savo gyvenimo kalvis, savo laimės kalvis. Pats žmogus nusprendžia ar būti laimingu ar ne. Jis pats nusprendžia, kokią būseną pasirinkti - Ar būti auka, ar kūrėju, ar pralaimėtoju, ar nugalėtoju. Ir vis dėl to, kada žmogus yra laimingas? Kai jis sau ir kitiems tai gali pasakyti. -"Aš esu laimingas"!, "Aš esu laimingas"!, "Aš esu laimingas"!, "Aš esu laimingas"!, "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! "Aš esu laimingas"! 

Pakartokite šiuos žodžius kiekvieną dieną po trisdešimt kartų ir gal pagaliau suprasite, koks esate iš tiesų:) 

—————

Back