Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Pamokanti istorija, kurią atsiuntė geras žmogus:)! Spręskite patys.

06/05/2009 14:43

 

Pamokanti istorija, kurią atsiuntė geras žmogus:)! Spręskite patys.

Turi du pasirinkimus.

Džeris yra restorano vadybininkas. Jis visada geros nuotaikos. Kad tik kas nors nepaklaustų, kaip jis laikosi, jis visuomet atsakytų, "Jei man būtų nors kiek geriau, aš būčiau dvyniai". Daug jo restoranų padavėjų meta darbą, kai jis pakeičia darbą, kad tik galėtų sekti paskui jį iš vieno restorano į kitą.

Kodėl?!..nes, Džeris buvo tikras motyvuotojas. Jei darbuotojui būdavo prasta diena, Džeris visuomet atsirasdavo šalia ir parodydavo, kaip žvelgti į situaciją iš teigiamos pusės. Matydamas jo stilių aš stebėjausi, taigi vieną dieną nuėjau pas Džerį ir paklausiau jo:

- "Negaliu patikėti! Niekas nebūna taip pozityviai nusiteikęs visą laiką! Kaip tai tau pavyksta?".

Džeris atsakė:

- "Kas rytą aš atsibundu ir pasakau sau, šiandien aš turiu du pasirinkimus: būti gerai nusiteikęs arba būti blogai nusiteikęs". Aš visada pasirenku būti gerai nusiteikęs. Kas kartą, kai atsitinka kas nors negero, aš galiu pasirinkti būti auka arba pasimokyti iš to. Aš visada renkuosi pasimokyti iš to. Kas kartą, kai kas nors ateina pas mane skųsdamasis, aš galiu pasirinkti, ar priimti jų skundą, ar parodyti šviesiąją gyvenimo pusę. Aš visada renkuosi šviesiąją gyvenimo pusę".

- "Bet tai nėra visada lengva", - aš paprieštaravau.

- "Tai, tai lengva", - atsakė Džeris.

"Visą gyvenimą mes turime pasirinkimų. Kai atmeti viską, kas tau nereikalinga, kiekviena situacija tampa pasirinkimas. Tu renkiesi, kaip reaguoti į situacijas. Tu renkiesi, kaip žmonės paveikia tavo nuotaiką. Tu renkiesi būti blogai arba gerai nusiteikęs.  Kaip nugyventi yra tavo pasirinkimas", pasakė Džeris.

Po kelerių metų..

Aš išgirdau, kai Džeris netyčia padarė kai ką, ko jokiu būdų negalima daryti restoranų versle. Jis paliko užpakalines restorano duris atviras.

Ir tuomet???

Rytą jį užpuolė trys ginkluoti plėšikai.

Ko jie norėjo? PINIGŲ!

Džeriui atidarinėjant seifą, jo rankos sudrebėjo, jis surinko neteisingą kodą. Plėšikai supanikavo ir šovė į jį.

Laimei Džerį greit rado ir nuvežė į ligoninę.

Po 18 intensyvios chirurgijos ir slaugos savaičių, Džeris buvo išleistas iš ligoninės vis dar su kulkų  skeveldromis kūne. Aš sutikau Džerį maždaug po pusmečio nuo šio nelaimingo įvykio. Kai paklausiau, kaip jam sekasi, jis atsakė:

- "Jei man nors kiek būtų geriau, būčiau dvyniai. Nori pamatyti mano randus?".

Aš atsisakiau, bet paklausiau, kokios mintys jį aplankė per bandymą apiplėšti.

"Pirmas dalykas, atėjęs į galvą jam buvo, aš turėjau užrakinti užpakalines duris"- atsakė Džeris. Paskui, kai jie į mane šovė, ir aš gulėjau ant grindų, aš prisiminiau, kad turiu du pasirinkimus:

"Aš galiu pasirinkti gyventi arba mirti.  Aš pasirinau gyventi! "

"Ar nebuvai išsigandęs", - paklausiau aš.

Džeris tęsė: "Paramedikai buvo puikūs. Jie nuolat man kartojo, kad mano būklė gerėja. Bet kai jie įvežė mane į reabilitacijos palatą ir pamačiau daktarų bei seselių išraiškas, aš iš tiesų išsigandau". Jų akyse aš perskaičiau - "Jis yra miręs žmogus". Supratau, kad turiu kažką daryti". "Ką padarei", -  paklausiau. "Na ten buvo didelė seselė, rekianti man klausimus", tarė Džeris. Ji pakausė ar aš kam nors elergiškas? Taip, atsakiau. Daktarai ir seselės nustojo dirbti ir laukė mano atsakymo. Aš giliai įkvėpiau ir sušukau: "Kulkoms"! Jiems besijuokiant pasakiau: "Aš pasirenku gyventi. Prašau, operuokite mane kaip gyvą, o ne mirusį". Džeris išgyveno medikų patirties dėka, bet taip pat dėl savo nepaprasto teigiamo požiūrio. Iš jo pasimokiau, kad kiekvieną dieną turime pasirinkimą ar džiaugtis gyvenimu, ar nekęsti jo. Vienintelis dalykas, kurį turime, - kurio niekas negali kontroliuoti ar atimti - yra tavo požiūris. Taigi, jei juo pasirūpinsime, gyvenime vyks viskas lengviau.

Dabar tu turi du pasirinkimus:

Arba žiūrėti pozityviai į tave supančius įvykius,

Arba žiūrėti pozityviai į tave supančius įvykius:)

Geros nuotaikos;)

—————

Back