Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Materialybė - nematerialybė

17/02/2009 14:37

 

2008 12 05

Materialybė-nematerialybė

 

        Apsilankiau Vyrų klube ir vienas iš kalbėtojų buvo A. Guoga, kuris paminėjo, kad visi turtai, kuriuos žmogus įsivaizduoja galintis turėti, jo gyvenimo pilnatvę teužpildo tik labai maža dalimi - visa, kita, kas sukelia laimę, džiaugsmą yra

dvasiniai dalykai. Šiandieną būtent apie tai susimąsčiau ir supratau, kad taip ir yra.

 

        Daugelis mane vadina materialistu, viską matuojančiu pinigais, sako, kad didelę neigiamą įtaką šiame kante gavau iš tėvo. Aš tiesiog "esu toks, koks esu", matau pasaulį būtent kokiomis akimis, kokiomis esu pripratęs žiūrėti. Ir galvoju, koldėl taip gali būti? Iš tiesų gyvenimui ir sau esu labai dėkingas, nes esu laimingas, esu sveikas, turiu draugų, šeimą, mane supa geri žmonės, esu protingas, sugebantis, galintis, tobulėjantis - tikrai jaučiuosi gerai.  O jei pradėtum, žmogau, vardinti ir ieškoti, ko tau trūksta, tai iš karto prasidėtų stokos momentas, kai koncentruojiesi į tai, ko neturi. Daugelis, na gerai dalis (nes teigti, kad visi kiti mąsto "negerai" ar kitaip, būtų neteisinga), koncentruojasi į nepriteklių, - į tai, ko neturi, ko trūksta. Neturi pinigų, sako neturiu draugų, esu vieniša(-as), esu nestiprus, suglebęs, sergu ir tt.

 

        Reikia sutikti, kad yra tokių dalykų, kad būna dienų, kai išlipi ne ta koja iš lovos ir nesiseka tą dieną (kai kuriems tokia diena sekasi metų metus) ir tokį žmogų gali teisingai pavadinti "nesėkme". Dienos prastą pradžią galima pasukti teigiama linkme - nesikoncentruojant į neigiamus dalykus, pvz kaip man nepasisekė, kad lipdamas iš lovos užmyniau ant aštraus dalyko ir visą dieną dėl to save graužti. Parėk  kelias sekundes, kad kaimynas per daug streso negautų, nusišypsok, numok ranka ir giliai įkvėpęs

pradėk dieną su šypsena.

 

        Džiaukis tuo, ką turi! Jei nori daugiau, norėk, tačiau tegu tai netampa tavo našta. Ko gi man trūksta?  Ko gi tau trūksta? Gal žinau, kad nori daugiau laiko  skirti kūrybai  - reikia keisti mano veiklos kryptį? O gal nori pradėti pagaliau sportuoti? Gal jau metus mąstai, jog vertėtų mesti rūkyti ar atsisakyti alkoholinių gėrimų? Gal tau trūksta materialių dalykų? Jei taip – tai pats laikas pradėti į viską žiūrėti truputi kitaip, juk kaip sakė mąstytojas Konfucijus “Nugalėti blogus įpročius galima tik šiandien, o ne rytoj”. Keiskimės dabar, žiūrėkime į viską daug paprasčiau – nesiverskime per galvas dėl vieno ar kito daikto, o tiesiog padarykime daugiau dėl savo tikslų nei vakar. Nepersitemkime, supraskite, kad lengva gyventi sveikai, lengva elgtis su aplinkiniais gerai, lengva nusišypsoti praeiviui, gera padėkoti. Susitvarkykime savo aplinką – gyvenkime sveikiau, džiaukimės, vertinkime, ką turime, darykime, ką norime daryti, pažadinkime savo talentus ir visi kiti dalykai atplauks į jūsų gyvenimą savaime.

 

        Paskaitęs literatūrą, pakalbėjęs su kitu žmogumi, galu gale pažiūrėjęs filmą “The Secret”, supranti, kad kiti mąsto truputi  kitaip, kiti panašiai - vieni susikoncentravę į dvasinius dalykus, kiti į materialybę. Tik iškyla klausimas, prie kurio dar vėliau sugrįšime - "kodėl vieni koncentruodamiesi į dvasinius dalykus, turi be galo daug materialybės, kiti koncentruodamiesi į pinigus ir panašiai - jų neturi arba turi labai mažai"?. Negi koncentravimasis, šiuo atveju būtent į pinigą, ir jo noras tik dar labiau tave nuo to atstumia?  Gal.. tačiau svarbiausia, kad tik vien pinigas (visi materialiniai dalykai) nesuteiks laimės ir daugelis žmonių, kurie visą savo gyvenimą paskyrė tik pinigų "darymui", supras, kai bus per vėlu, kad galėjo gyventi ir kitaip..

 

 

—————

Back