Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Sugedę žmogaus "Windowsai" arba kokios programos tau trukdo gyventi (I dalis - ką nešioji savyje)

21/10/2015 10:58

"Nekeisk pasaulio"- pasakė man. Jis yra toks, koks yra. Žmonės yra tokie, kokie yra. Ir jų nepakeisi. Aš vis priešinuosi, manydamas, kad pakeisi. Tik klausimas ar reikia kitus keisti. Gal geriau tvarkome save? Šluojame visus virusus iš savęs, senas programas, įsitikinimus ir apribojimus. Pradedam?

1. Rask laiko sau.

Kiek tu turi laiko rasti sau per dieną? Sau - reiškia tik sau. Kiek? Atsakyk sau atvirai, kiek laiko būni grynai su savo mintimis, stebi savo pojūčius, mąstai susikoncentravęs apie tai, kas tau svarbu. Jei nerandi sau laisvo minutės, permąstyk ar tikrai teisinga kryptimi eini.

Pajusk šią tyro buvimo su savimi galią. Tiesiog būk ir stebėk savo mintis. O jų bus daug. Mąstyk apie savo gyvenimą. Atsakyk į klausimus, kas gyvenime vyksta gerai, o kas ne. Ir ramiai ieškok atsakymų. Ramiai rask sprendimus. Kuo toliau, tuo daugiau žmonių kalba apie meditaciją plačiaja prasme, nes supranta naudą. Suprask ir tu. Pradėk tai daryti.

2. Surask ribojančius įsitikinimus. Atsakyk į klausimą - "Ko tu negali ir nemoki"?

Siūlau kiekvieną dieną stebėti, kur tu save riboji. Kur tu sau padedi tašką, pasakydamas, kad tai ne tau, tai ne tavo galimybėms, tai ne tavo nosiai. Stebėk savo mintis ir kiekvieną ibojantį įsitikinimą pakeisk į įsitikinimą, kuris tau padės geriau gyventi.

Ribojančių įsitikinimų pavyzdžiai:

  • Esu per jaunas/per senas
  • Nemoku/negaliu
  • Per brangu
  • Tai ne man
  • Aš to nepasieksiu
  • Aš niekada negyvensiu tokiame rajone
  • Jeigu kursiu verslą, tai bankrutuosiu
  • Visos/visi yra k..iaulės :)
  • Darbdaviai yra vagys
  • Turtingi žmonės yra nesąžiningi
  • Turėsi daug pinigų, bus problemų
  • Man sunku sportuoti
  • Žmonės yra savanaudžiai
  • Sunku suvaldyti save 
  • Įpročius suformuoti sunku
  • Darbus pabaigti iki galo sunku
  • Vėluoti normalu. 
  • Kitam kenkti -normalu. 
  • Būti "pasikėlusiam" - normalu. 
  • ir tt
Ir tu nesi kaltas, kad tavyje yra dalis šių blogų įsitikimų, o tu jų prisigaudei iš tėvų, draugų, visuomenės, tv, radijo, knygų, net pasakų. Mes veikiame automatiškai ir dažniausiai net nesuprantame, kad elgiamės taip, kaip nereikėtų elgtis. Todėl po truputi stenkimės įjungti sąmoningumą.
 

Dabar kai žinai - pakeisk  prastus įsitikinimus į tau padedančius gyventi.
 

3. Tavo teigiamos programos. Arba kas padeda tau gyventi geriau?

Surask teigiamus įsitikinimus, kurie tau padeda gyventi geriau ir laimingiai ir stiprink juos. Neigiamus įsitikinimus perkeisk į teigiamus.

Teigiamų įsitikinimų pvz.

  • Pradėjęs baigiu darbą iki galo
  • Po savęs sutvarkau darbo vietą
  • Aš galiu viską, man sekasi
  • Aš esu sėkmingas
  • Aš esu laimingas
  • Gyvenimas pasirūpins manimi
  • Mano finansai tik daugėja
  • Man puikiai sekasi bendrauti
  • Aš esu drąsus
  • Aš maitinuosi sveikai ir žinau, kas mano kūnui tinka
  • Ir tt.
4. Mintys + tavo jausena = Veiksmai ir rezultatai
 
Ką mąstai, tas ir esi. Kaip jautiesi, taip ir gyveni. Kaip jautiesi ir veiki - tokius rezultatus turi. Paprasta. todėl nuolat stebėk savo mintis, savo jauseną, savo veiksmus. Ir keisdamas, koreguodamas juos, turėsi rezultatus, kokių tik sieki ir nori. Kurk savyje teigiamas programas. Būk aukščiausio lygio tobulas Tu.
 
Apie techinkas jau kalbėjau ankščiau, kurios gali padėti įsitikinimus naikinti ir kurti naujus. Tačiau dar priminsiu kitame straipsnyje. 
 
Ps. namų darbas tau - rask laiko sau ir išsirašyk bent dvidešimt savo ribojančių įsitikinimų. 

 

 

 

—————

Back