Sėkmė - tai tavo požiūrio į gyvenimą vaisius.


Atrask savo gyvenimo tikslą; 21 Klausimai kurie Tau padės.

25/11/2015 12:31

Atrask savo gyvenimo tikslą; Klausimai, kurie Tau padės.

Kadangi šiandieną gyvename puikiai. Galimybes turime neribotas, resursų aplinkui pilna - turime galimybę gyventi taip kaip norime ir taip, kaip nusipelnėme. Turime galimybę gyventi kilniai kaip tik  įmanoma.

Linkiu, kad šie orientaciniai klausimai "Kaip atrasti savo gyvenimo tikslą" padėtų atrasti savo kelią, save. Būk atkaklus ir klausk savęs tol, kol gausi atsakymą. Kelk pats sau klausimus. Atsakymai ateis. Tikrai.

  1. Kas as esu?
  2. Kam aš esu?
  3. Kodėl viskas yra taip, kaip yra? Ir vyksta taip kaip vyksta?
  4. Koks aš esu žmogus? Geras? Blogas? Kodėl? 
  5. Ko aš noriu? Ko aš nenoriu?
  6. Ko kiti iš manęs nori? 
  7. Ką darau dėl kitų, o ne dėl savęs?
  8. Ko nedaryčiau, jei tik galėčiau?
  9. Ką noriu patirti ir išmokti? Kodėl?
  10. Ką noriu gera nuveikti?
  11. Kam noriu padėti?
  12. Kokias pasaulio problemas noriu išpręsti? Ką dėl to jau dabar galiu padaryti savo gyvenime?
  13. Pamoju burtų lazdele - kaip idealiai viskas atrodo?
  14. Ką darau "užsidegęs", su entuziamu?
  15. Ko manęs draugai, pažįstami prašo? Ką geriau moku? Ką geriau žinau?
  16. Kokia mano hobiai? Ar jie gali tapti pajamų šaltiniu?
  17. Ką mėgdavau vaikystėje daryti?
  18. Ką darau natūraliai greitai ir gerai?
  19. Kas mane įkvėpia?
  20. Ką daryčiau, jei tikrai viskas pasisektų?
  21. Jei turėčiau neribotą kiekį pinigų, ką veikčiau?
tiesiog Saulius Bagdonas

—————

Back